XenForo 2 Tickets

Katılım
3 yıl 8 ay 13 gün
Mesajlar
23
Tepkime puanı
113
XenForo Tickets eklentisi forumda destek taleplerine hızlı çözümler üretmenize imkan sağlayan bir eklentidir. Bu eklentiyi hosting firmalarının kullandığı ticket (destek) talebi oluşturma sistemine benzetmek yanlış olmaz. Birebir aynı mantıkla çalışmaktadır.

Özellikleri:
  • Oluşturmuş olduğunuz kategorilere göre kullanıcılarınızın destek talebi oluşturmasına imkan verebilir ve bu kategorilere kimlerin yanıt vereceğini izinler alanından ayarlayabilirsiniz.

  • Dilerseniz kayıtlı olmayan ziyaretçilerin de destek talebi oluşturmasına izin verebilirsiniz. Ayrıca bildirim almasını da sağlayabilirsiniz.
    • Ziyaretçi destek talepleri bir şifre ile korunur ve destek talebi okunmadan önce şifrenin girilmesi istenir.
    • Ziyaretçi bir destek talebi oluşturduktan sonra, oturumu sona erene kadar bu destek talebini görüntüleyebilir.
    • Ziyaretçilerde, normal kullanıcıların oluşturduğu bir destek talebine benzer şekilde birden fazla bilet için kimlik doğrulaması yapabilir.
    • Ziyaretçiler, birden çok destek talebi oluşturduğunda ve daha sonra foruma kaydolup destek talebi oluşturursa, bu destek taleplerinin tümü birleştirilebilir ve oluşturdukları kullanıcı hesabına eklenebilir.

  • Kullanıcının açmış olduğu bir destek talebi eğer iki haftadan fazla bir sürede yanıt vermez ise bu talebi sisteme otomatik olarak çözüldü olarak belirtebilir veya kullanıcıya bir e-posta veya açık destek talebiyle ilgili uyarılar gönderebilir, destek talebini veya taleplerini hatırlatabilirsiniz.

  • XenForo'un işlevselliği ile entegrasyon.
    • Kullanıcıların oluşturmuş olduğu, destek taleplerine yanıt verildiğinde bildirimler ve e-postalar ile kullanıcılarınızı bilgilendirebilirsiniz.
    • Bir destek talebi (veya başka bir etkinlik) tetiklendiğinde bildirim almak için kategoriler, biletler ve hatta belirli kullanıcılar izlenebilir.
    • Destek talebi üzerinde toplu işlemler gerçekleştirmek için satır içi denetim kontrolleri yapılabilir.
    • Destek talepleri ve destek mesajları, eski talepleri hızlı bir şekilde bulmanızı sağlayan arama dizinine aktarılır.

  • Her destek talebinin ilerlemesini izlemek için birden çok özel durumlar oluşturabilirsiniz.

  • Kullanıcıların destek mesajlarına yanıt vermeden önce kullanıcıyı bekletmek için önceden tanımlanmış yanıtlar verebilirsiniz.

  • İsteğe bağlı ve özelleştirilebilir öncelik seçimi verebilirsiniz. Bu destek talebinin önem derecesine göre kullanıcı destek taleplerine öncelik vermenize olanak tanır. Öncelikler dinamik olarak değiştirilebilir.

Eklenti ücretli bir eklentidir. Satın almak isteyenler buradan alabilir: Tickets

Ekran görüntüleri:

Screenshot 2019-10-16 at 21.06.49.pngScreenshot 2019-10-16 at 21.07.54.pngScreenshot 2019-10-16 at 21.08.10.pngScreenshot 2019-10-16 at 21.09.34.pngScreenshot 2019-10-16 at 21.08.19.png
 

Benzer konular

Geri
Üst Alt