- Katılım
- 2 yıl 3 ay 4 gün
- Mesajlar
- 208
- Tepkime puanı
- 79
Ekli dosyayı görüntüle 10528
2010 yılından itibaren mobil sektöründe inanılmaz gelişim ve değişim yaşandı. Akıllı telefonların hayatımıza girmesiyle birlikte zamanımızın çoğunu aplikasyonlardaki içeriklerde geçirdiğimiz bir gerçek! Android ve iOS işletim sistemlerinin bu dünyaya dâhil olmasıyla oyun konsolları ve bilgisayar oyunlarına güçlü rakipler çıktı diyebiliriz. Temmuz ayında en çok harcama yapılan oyunlar listesi açıklandı. İşte en çok harcama yapılan mobil oyunlar!
Sensor Tower’ın paylaşmış olduğu listede Temmuz ayının liste başında 225,8 milyon dolarla Honor of Kings yer alıyor. Oyuna en çok harcama yapan ülke yüzde 94,6 ile Çin oldu. İkinci sırada yüzde 2 ile Tayvan ve 1,6 ile Tayland yer aldı.
Listenin ikinci sırasında yer alan oyun ise 164,3 Milyon dolar ile PUBG: Mobile. Oyuna en çok harcama yapan ülke Çin olurken, ikinci sırada 6,4 ile ABD yer alıyor. Listede ikinci sırada yer alsa bile oyuna Android kullanıcılarının eskisi gibi rağbet göstermediği ortaya çıkıyor.
PUBG, iki aydır Android kanalında listede kendine yer bulamıyor. Bu verilere bakıldığında oyunun eskisi kadar rağbet görmediği sonucuna varmak mümkün. Bakalım önümüzdeki aylarda PUBG eski popülaritesini yakalayıp yine liste başında olabilecek mi?
2010 yılından itibaren mobil sektöründe inanılmaz gelişim ve değişim yaşandı. Akıllı telefonların hayatımıza girmesiyle birlikte zamanımızın çoğunu aplikasyonlardaki içeriklerde geçirdiğimiz bir gerçek! Android ve iOS işletim sistemlerinin bu dünyaya dâhil olmasıyla oyun konsolları ve bilgisayar oyunlarına güçlü rakipler çıktı diyebiliriz. Temmuz ayında en çok harcama yapılan oyunlar listesi açıklandı. İşte en çok harcama yapılan mobil oyunlar!
Sensor Tower’ın paylaşmış olduğu listede Temmuz ayının liste başında 225,8 milyon dolarla Honor of Kings yer alıyor. Oyuna en çok harcama yapan ülke yüzde 94,6 ile Çin oldu. İkinci sırada yüzde 2 ile Tayvan ve 1,6 ile Tayland yer aldı.
Listenin ikinci sırasında yer alan oyun ise 164,3 Milyon dolar ile PUBG: Mobile. Oyuna en çok harcama yapan ülke Çin olurken, ikinci sırada 6,4 ile ABD yer alıyor. Listede ikinci sırada yer alsa bile oyuna Android kullanıcılarının eskisi gibi rağbet göstermediği ortaya çıkıyor.
PUBG, iki aydır Android kanalında listede kendine yer bulamıyor. Bu verilere bakıldığında oyunun eskisi kadar rağbet görmediği sonucuna varmak mümkün. Bakalım önümüzdeki aylarda PUBG eski popülaritesini yakalayıp yine liste başında olabilecek mi?