ForumMeskeni Rankları

Charismax

Toprak kabul etmez yapma
Katılım
20 Ağustos 2020
Mesajlar
22,401
Tepkime puanı
8,129
Yaş
33
Konum
Memed' Home
İsim
CHRS
Memleket
Neresi?
Meslek
IzdırapÇI
Cinsiyet
vtEvVy
Medeni Hal
Narin şeffaf sadeler güzeller..
Emeğine Sağlık :klp3:
 

Charismax

Toprak kabul etmez yapma
Katılım
20 Ağustos 2020
Mesajlar
22,401
Tepkime puanı
8,129
Yaş
33
Konum
Memed' Home
İsim
CHRS
Memleket
Neresi?
Meslek
IzdırapÇI
Cinsiyet
vtEvVy
Medeni Hal
Yasaklı üye demişken o rankı kullanmıycaz sistemin kendi verdiği standart ayarı kullanıcaz sabah denemesini yaptım onun .. rankta yasaklı banlı yazmıycak o gruplamayı sildim .. xenforoda banlama yetkisi vbulletin gibi değil biz diğer yerdede grup kaydırma yapıyorduk ordada sabah kaldırdım..
Rank üye olarak kalacak banned avatarını atacak sistem ..

Zaten xenforonun moderatör bölüm yetkisi gruplarlada alakalı değil gruplar genel forum izinlerini kapsıyor. Rank ve genel forum denetlemesi ..bölüm moderatörü ise ap ayrı birşey. Onu sabah ayarladım .

Moderatör açıklaması yapmıştım genel yetkisi olacak diye hayır olmayacak kendi bölümünde yetkili olacak diğer bölümlerde normal üye neyse o yetkisi olacak onun planını yaptım.. yasaklı rankı kullanılmıycak.

Çünkü şöyle bir mantık var.. yasaklının resimi zaten yasaklı olacak buda görüntüde üstü çizili yasaklı üye olarak gözükecek ..

Örnek

Forummeskeni üyesi

Avatar yasaklı rank üye üzeri çizili bu olması gereken

Diğer grup olayı ise

Avatar yasaklı rank yasaklı üye üzeri çizili bu saçma ve komik .

Ayrıca banlama yetkisi sadece panel erişimi olanlara verilecek o yüzden rank gruplamaya gerek yok .. hatta genel xenforo kullanan senelik olanlar bile bu sistemi yanlış kullanıyor olması gerekeni pratik olarak yapıyorlar.. onun videolu anlatımını ileride yapıp siteye koyucam :)
 

Charismax

Toprak kabul etmez yapma
Katılım
20 Ağustos 2020
Mesajlar
22,401
Tepkime puanı
8,129
Yaş
33
Konum
Memed' Home
İsim
CHRS
Memleket
Neresi?
Meslek
IzdırapÇI
Cinsiyet
vtEvVy
Medeni Hal
Moderatöre ve üst diğer gruplara banlama yetkisi verilmediği için bu sistemde kaldırdım.. banlamayı sadece adminler ve panele erişimi olanlar yapıyor.. bunun eklentisi var adamlar yapmış cüzzü bir euro rakamda koymuş. Bu tamamen seçim meselesi abi. Hiç gerek yok inan sistemin kendi içindeki ayarı daha düzenli geldi bana
 

Charismax

Toprak kabul etmez yapma
Katılım
20 Ağustos 2020
Mesajlar
22,401
Tepkime puanı
8,129
Yaş
33
Konum
Memed' Home
İsim
CHRS
Memleket
Neresi?
Meslek
IzdırapÇI
Cinsiyet
vtEvVy
Medeni Hal
:kvg: mantıklı hem adam cezalı olacak hemde şekilli rankmı koyacaz gruplamadan rank bindirmesi saçma bana göre ..
Ozaman dans abi :dans::c1:
 
Katılım
20 Ağustos 2020
Mesajlar
3,627
Tepkime puanı
3,194
Konum
TR-GB
Cinsiyet
bPg20e
Medeni Hal
Ben bu forum konularında alışılmışın dışına çıkıldığından bi çok şeyi kestirip attım..
Sende şimdi çıkmış burada element uyduruyorsun.
Böyle saçmalık olmaz.
O rankı yaptıysam koyulacak.
 

Benzer konular

Üst Alt